Известие

Collapse
No announcement yet.

Два проблема!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Два проблема!!

    Привет на всички.Не съм писал от много време,щото като да не повярваш не съм имал проблеми с колата
    Обаче,хах...Проблеми вече има,и не знам на какво се дължат.Проблем номер едно е,че стрелката на температура постоянно играе от 0 до 90 градуса.Колата загрява както си трябва,разбира се по парното,а именно че си духа топло...а въпросната стрелка примерно показва 50 градуса,след малко падне на 0 .. после иде на 90 и т.н....размотава си се където си иска
    Секънд проблем е...външната температура показва -40 градуса.По някое време покаже -35,-29..и т.н.Смених цялото огледало в което се намира датчика за външната темп,но нищо,чистих куплунга на врата,нищо.Знам че има още 3,4 датчика които влияят .. но кои са идея си нямам,и къде са...
    Е,това е ...

  • #2
    Първоначално публикувано от CHEFO666 Покажи съобщение
    Привет на всички.Не съм писал от много време,щото като да не повярваш не съм имал проблеми с колата
    Обаче,хах...Проблеми вече има,и не знам на какво се дължат.Проблем номер едно е,че стрелката на температура постоянно играе от 0 до 90 градуса.Колата загрява както си трябва,разбира се по парното,а именно че си духа топло...а въпросната стрелка примерно показва 50 градуса,след малко падне на 0 .. после иде на 90 и т.н....размотава си се където си иска
    Секънд проблем е...външната температура показва -40 градуса.По някое време покаже -35,-29..и т.н.Смених цялото огледало в което се намира датчика за външната темп,но нищо,чистих куплунга на врата,нищо.Знам че има още 3,4 датчика които влияят .. но кои са идея си нямам,и къде са...
    Е,това е ...
    За стрелката, почисти буксата на датчика на термостата. Ако не се оправи, почисти и тези на гърба на арматурното табло.

    За външната температура - щом си сменял огледалото и си чистил буксата на вратата, не остава друго освен да почистиш и тази на управлението на климатика. То се намира под ICS - а. Свали пластмасата около скоростния лост и (не съм сигурен дали не трябва да се свали и лицевата пластмаса на ICS - а) ще го видиш (черна пласмасова кутия, която се държи на 2 винта).

    Изглежда така:

    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 22:44.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      И аз имам проблем с стрелката за температурата. Само че е малко по различен. Като покарам вдигне 90 градуса и след известно време (7-8 мин. примерно) стигне 70 вдигне до 80 най-много, но не стига до 90. И аз ли трябва да почиста датчиците(къде се намират)? Благодаря предварително!
      Alfa Romeo 166 2.0 16v T.S

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        ... (не съм сигурен дали не трябва да се свали и лицевата пластмаса на ICS - а)....
        Като стана въпрос за тази лицева пластмаса, дали може лесно да се свали наистина? Без да се сваля ицс-а? Че искам да си я преоблепя.
        '05 166 V6
        '98 156 2.0 TS ex ...

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от 156 Покажи съобщение
          Като стана въпрос за тази лицева пластмаса, дали може лесно да се свали наистина? Без да се сваля ицс-а? Че искам да си я преоблепя.
          Може, но зависи, колко здраво и държат зъбчетата. Трябва да се ползва за опорна точка страничната тапицерия и ако се напъва много, има опасност тя да се деформира.
          Поради това е по-добре ICS - ът да се подвади леко напред.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Направих всичко от горе описаното,без резултат.
            ОТ тук на къде Продухах,изчистих,включих,изключих...не...стрелка на температурата не отчита правилно,ИЦСто показва безумни минус температури...

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от CHEFO666 Покажи съобщение
              Направих всичко от горе описаното,без резултат.
              ОТ тук на къде Продухах,изчистих,включих,изключих...не...стрелка на температурата не отчита правилно,ИЦСто показва безумни минус температури...
              Трябва да се мери съпротивлението на датчика на термостата за да се установи, дали той е сгънал или проблемът е в лоша връзка до таблото или в самото табло. Не е зле и да се погледне, каква температура на мотора реално мери ECU - то.

              За външната температура 99% е сигурно, че има прекъсване по веригата между управлението на климатика и датчика в лявото огледало. Може и самият датчик да е дал фира. Най-лесно да се установи, кое от двете е, като се даде накъсо датчика и се види дали ще се отчете висока температура. Ако все отчита ниска, проблемът е във веригата, ако покаже висока - в датчика. Малко вероятно е проблемът да е в самото управление.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Трябва да се мери съпротивлението на датчика на термостата за да се установи, дали той е сгънал или проблемът е в лоша връзка до таблото или в самото табло. Не е зле и да се погледне, каква температура на мотора реално мери ECU - то.

                За външната температура 99% е сигурно, че има прекъсване по веригата между управлението на климатика и датчика в лявото огледало. Може и самият датчик да е дал фира. Най-лесно да се установи, кое от двете е, като се даде накъсо датчика и се види дали ще се отчете висока температура. Ако все отчита ниска, проблемът е във веригата, ако покаже висока - в датчика. Малко вероятно е проблемът да е в самото управление.
                Как да дам на късо че да го проверя това за външната температура?

                Comment


                • #9
                  Предполагам, че ecotronic е имал в предвид следното :
                  откачаш буксата на датчика в огледалото. После на буксата която отива в колата с кабел свързваш двата извода на датчика. Следиш на таблото какво ще покаже - ако отчита ниска температура значи някъде кабелите към ICS са прекъснали контакта , в другия случай -висока температура сменяш датчика.
                  Аз така разбирам обясненията, дано не съм те подвел
                  sigpic
                  Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
                  АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
                  АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от danchev63 Покажи съобщение
                    Предполагам, че ecotronic е имал в предвид следното :
                    откачаш буксата на датчика в огледалото. После на буксата която отива в колата с кабел свързваш двата извода на датчика. Следиш на таблото какво ще покаже - ако отчита ниска температура значи някъде кабелите към ICS са прекъснали контакта , в другия случай -висока температура сменяш датчика.
                    Аз така разбирам обясненията, дано не съм те подвел
                    Точно това имах впредвид

                    От всички кабели, които отиват до огледалото, тези 2 за датчика трябва да са розов със жълта ивица и розов с черна ивица (ако може да се вярва на документацията). Идеята е те да се свържат един с друг за пробата.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      тва с датчика в огледалото е мистерия... и мое така.
                      лошото е че като показва - градуси или около 0-лата климатроника не работи лятото.
                      филм голям е тая външна температура
                      ех. AR 166 FL 2.0 TS еx. AR 164 2.5 TD Super ex. AR 75 2.0 TS ex. AR 146 BOXER

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от cvetelin Покажи съобщение
                        тва с датчика в огледалото е мистерия... и мое така.
                        лошото е че като показва - градуси или около 0-лата климатроника не работи лятото.
                        филм голям е тая външна температура
                        Абе той работи но трябва температурата да е на LOW ,е те тогава ще не ще започва да духа студено,но тва не му е работа.До колкото подразбрах тва е съвсем обикновен датчик,но повече не знам.Може да се смени и само датчика.

                        ---------- Post added at 19:18 ---------- Previous post was at 19:13 ----------

                        Има ли бушон за задни светлини за мъгла?Моите не светят.Халогенните ми работят,ако това е от значение..
                        Проблема с температурата се оказа от таблото.В този ред на мисли идва и въпросът ми.Какво е решението?....сменя се таблото с втора ръка,или се отваря и се подменя нещо вътре?

                        Comment


                        • #13
                          Ако сгъваш огледалата редовно провери кабелите точно там където се завърта огледалото. Огледалото се разкача от трите болта отдолу, а кутията от където тръгват за него е във вратата. За да стигнеш до нея трябва да махнеш триъгълната пластмаса от вътре на вратата в предния край. Виж как са кабелите, защото аз имах подобен проблем, но с отварянето и затварянето на огледалото.
                          Алфа...всичко друго е компромис!
                          http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                          Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                          Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                          Comment


                          • #14
                            Проблем с външна температура разрешен...датчик в огледалото.Проблем с табло,там драмата е все още на лице.Смених три табла,без промяна...смених два температурни датчика,отново без промяна.Единствено втория датчик,с него температурата се качва много бавно и застава под делението на 80 градуса и не мърда от там.
                            Днес имам нова драма...не иска да запали,върти като луда..и не пали.Като натисна Чека започва да ми присветва реотана на подгряващите свещи,но дали е тва проблема не се знае.

                            Comment


                            • #15
                              Да ней замръзнала нещо?
                              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                              Lancia Kappa JTD '98 -

                              Comment

                              Working...
                              X